FAQ'S
Hoe kan ik het best een afspraak maken?
Via het online boekingssysteem dat zeer eenvoudig is:
https://www.cafebeaute.be/pages/afspraken
Of telefonisch:
Hasselt: 0468 31 97 43
Knokke: 050 42 43 27
Mol: 0468 32 08 35
Wat als ik meerdere afspraken wil boeken of samen met een vriendin kom?
Ook dit kan gemakkelijk via ons online boekingsysteem:
https://www.cafebeaute.be/pages/afspraken
Of telefonisch:
Hasselt: 0468 31 97 43
Knokke: 050 42 43 27
Mol: 0468 32 08 35
Opgelet: Wil jij bijvoorbeeld een make-upadvies boeken voor twee personen?
Dan dien je deze behandeling tweemaal in te boeken.
Ik wens een afspraak te boeken maar er zijn geen vrije uren meer.
Kan je niets meer boeken omdat onze agenda volzet is?
Aarzel niet om ons telefonisch te contacteren en wie weet vinden we nog wel een plekje voor jou.
Kan ik zonder afspraak bij Café Beauté terecht?
In Café Beauté Knokke kan je terecht zonder afspraak.
Opgelet, ook in Knokke loopt onze agenda vrij snel vol.
Wil je zeker zijn van een plaats? Maak dan voor de zekerheid een afspraak.
In Café Beauté Hasselt werken we steeds op afspraak.
Uiteraard kan je steeds vrijblijvend binnenspringen om een kijkje te nemen naar al onze beautyproducten of voor advies.
Waar parkeer ik het beste?
HASSELT
Er zijn 2 parkeermogelijkheden.
Je kan parken in en rond de straten van Café Beauté met parkeerschijf.
Of
In de ondergrondse parking van Quartier Blue.
Van hieruit wandel je ongeveer 15 minuten het blokje om naar Café Beauté.
Wat als ik een klacht heb?
Voor klachten in verband met online orders mag je mailen naar: orders@cafebeaute.be
Voor alle andere klachten: info@cafebeaute.be
Ik kan niet naar mijn afspraak komen, kan ik dit kosteloos annuleren?
Afspraken kunnen enkel telefonisch geannuleerd worden binnen de 24 uur.
Annuleer je niet binnen de 48 uur? Dan zijn we genoodzaakt je behandeling 100% in rekening te brengen.
Help, mijn cadeaubon is vervallen!
Heb jij een Café Beauté cadeaubon die geschreven werd in de winkel?
Deze kunnen we zonder probleem verlengen.
Heb jij een e-gift bon?
Indien deze al vervallen is, kunnen we deze helaas niet meer verlengen.
Gaat hij bijna vervallen?
Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar info@cafebeaute.be en dan kunnen we hem nog verlengen.
Ik heb een defect product, wat kan ik het beste doen?
Heb jij dit product recent aangekocht?
Dan mag je het komen ruilen in Café Beauté.
Alle producten van Cent Pur Cent of i.am.klean mogen geruild worden via de website van Cent Pur Cent en i.am.klean zelf.
Ik wil graag een vrijgezellenfeestje organiseren bij jullie, hoe ga ik het beste te werk?
Je mag hiervoor een mailtje sturen naar info@cafebeaute.be
We helpen je graag verder via deze weg.
Waarvoor kan ik mijn cadeaubon gebruiken?
Je cadeaubon kan ingeruild worden voor producten, behandelingen of een lekker hapje en/of drankje.
Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?
We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen, soms kan er zich wat vertraging voordoen door de drukte bij ons of het postkantoor. De normale levertermijn bedraagt 2 tot 3 werkdagen.
Opgelet, op zaterdagen en zondagen worden er geen pakketjes verstuurd.
Wanneer mag ik antwoord verwachten op mijn mail?
We proberen onze mailbox dagelijks bij te houden, door de drukte kan hier soms een klein beetje vertraging op zitten. We bedanken je alvast voor je begrip.
Opgelet, mailtjes die verstuurd worden in het weekend worden meestal ook pas na het weekend beantwoord.
Ik wil graag iets komen eten/drinken bij jullie, moet ik hiervoor reserveren?
Reserveren is zeker niet verplicht.
Heb jij een dagje/weekendje in Hasselt gepland? Dan raden we je aan een reservatie te maken, dit om teleurstelling te voorkomen.
Ook op drukke dagen zoals vrijdagen en zaterdagen raden we je aan om een plekje te reserveren.